Исскусство або ремеслопарадокси продажів


Исскусство или ремесло: парадоксы продаж | Ярмарка Мастеров - ручная работа, handmade

Напевно, кожен чув не раз твердження,що мірилом справжнього мистецтва є ринок , який відокремлює зерна від плевел, підміняючи поняття мистецтва ремеслом, художню цінність - продаваемостью і потребою.. Але навіть у наш пародоксальное час в прокрустове ложе ринкових відносин мистецтво не поміститься: не можна ж в одну упряжку "загнати коня і трепетну лань".


Художник творить, намагаючись створити щось нове, не замислюючись про комерційну вигоду свого дітища, а ремісник виготовляє свою продукцію для продажу, досягаючи професійної майстерності - але навіть самий майстерно виготовлений предмет не є твором мистецтва, якщо в ньому не бере участь чарівне уява художника. Женучись за кон'юнктурою і продажами, часто художник, непомітно для себе, відвертається від мистецтва, перетворюючись на успішного торговця-ремісника типу: налітай, не скупися, купуй живопис! Та й сама консервативна середовище сприяє цьому: потреба людини в знайомому і звичному набагато вище, ніж у новому і несподіваному, тому слоники-янголята, кільця-брелочки, картини з галявинами-зайчиками і килими з лебедями, зроблені на потік, виграють у художника без варіантів. Якось я був на виставці картин: пейзажі природи, дорогі рами( все чудово!), але вийшовши за поріг галереї я не міг пригадати ні одну картину, хоча, схоже, вони будуть куплені.


У художника, безумовно, є якийсь шанс виділитися своїм стилем і неповторністю (дивись вище), але поки він не стане брендом, його дуже і дорого купувати не будуть. Приклад великого Ван-Гога повчальний, за життя він продав лише одну свою картину, хоча його улюблений брат Тео мав кілька галерей в європейських столицях. Та й взагалі, живопис, порівняно з іншими видами handmade, наприклад, прикрасами, менш затребувана: згадайте у кого ви бачили вдома картини, а у скількох людей ви бачили прикраси? А? Співвідношення 1:500 або ще вище, а по грошах навіть не порівнюється! Для художника дуже важливо ім'я та імідж ( власник картини, напевно, знає автора), а власники прикрас прізвище майстра назвуть, якщо купили в інтернеті, а так, велика рідкість. Навіть смішно уявити, що бабусі з нашого будинку назвуть виробників своїх кілець-сережок.


Але не будемо переживати з приводу статистики. Вистачить про сумне. Не все вимірюється грошима. На відміну від ремісника, художник не стільки професія, скільки стан душі, творити і любити він буде, поки б'ється його гаряче серце.



Рекомендуємо для перегляду:
  • Стилізації під картину Вінсента Ван Гога. Зроби сам своїми руками
  • Паперові картини Саймона Шуберта
  • Чоловічі портрети на стріляних гільзах
  • Фігурні торти, які шкода є
  • Буддійські мотиви в дизайнерських прикрасах
  • Скульптури з підручних матеріалів
  • Основні правила розвішування картин в інтер'єрі
  • 7 дизайнерських гойдалок для відпочинку в саду і не тільки
  • Творча вправа для підняття віри в себе
  • Новий рік і Різдво очима художників