Установка фільтру нульового опору

Установка фильтра нулевого сопротивления
Установка фільтру нульового опору. Не новина, що повітряний фільтр справляє помітний вплив на потужність двигуна і його економічність. Чим краще він фільтрує - тим більше глушить мотор, ось тут і потрібен компроміс: установка повітряного фільтру нульового опору
Не новина, що повітряний фільтр справляє помітний вплив на потужність двигуна і його економічність. Чим краще він фільтрує - тим більше глушить мотор, ось тут і потрібен компроміс: установка повітряного фільтру нульового опору.
Установка фильтра нулевого сопротивления

Стандартний повітряний фільтр виконує функцію очищення повітря, тобто захищає від попадання частинок пилу в циліндро - поршневої групи двигуна.

Ефективна фільтрація повітря, дає втрату потужності двигуна. Звичайні паперові фільтри типу: Bosch, Mann, Champion, Fram, SCT, Hengst мають великий опір повітряному потоку, тому що матеріал фільтра дуже щільний. Чим більше опір, тим більше і втрата потужності. Особливо це помітно перед терміном зміни, коли фільтр "забивається".

Конструкція фільтра нульового опору дозволяє максимально знизити опір на впуску без зниження фільтруючої здатності і збільшити потужність двигуна. На спортивних гоночних автомобілях для того, щоб додати кілька коней" двигуну, встановлюють фільтр нульового опору.

Основа фільтра нульового опору - фільтруючий елемент з багатошарової просоченої спеціальним складом бавовняної марлею, затиснутою між спресованим алюмінієвим екраном.

Звичайний паперовий фільтр здатний фільтрувати повітряний потік безпосередньо тільки однією поверхнею. Конструкція ж фільтра нульового опору забезпечує фільтрація повітря зі всієї поверхні, а значить і дозволяє затримувати більшу кількість пилу. Частинки пилу осідають послідовно на шарах перекрещиваемых бавовняних волокон, оброблених спеціальним олійною просоченнями.

Крім того ресурс звичайного повітряного фільтра обмежений і становить у середньому до 15 тис. км, після чого повітряний фільтр необхідно замінити. Чистка даного повітряного фільтра ефекту не принесе. Що ж стосується повітряного фільтра нульового опору, то його ресурс становить близько 100-150 тис. км і більше. Фільтр легко миється і чиститься за допомогою води і трохи Fairy (зазвичай очищення роблять раз в 5 тис. км.)

Отже, що дасть двигуну установка фільтру нульового опору?

  • Економію палива на 1-4%. За рахунок потужного потоку повітря та ефективної фільтрації.
  • Підвищення потужності двигуна до 3-5 л. с. без зниження фільтруючої здатності. Фільтр має більш складну конфігурацію, що забезпечує низький опір, але в той же час ефективну фільтрацію, оберігає паливну систему від засмічення, а поршневу систему від зносу.
  • Багаторазове використання - ви позбавляєтеся від необхідності заміни фільтра через кожні 15 тис. км. Фільтр легко промивається звичайною водою з допомогою Fairy, після чого відновлює свої початкові властивості.
  • Індукційний шум - після установки такого фільтра під капотом з'явиться трохи більше унікального індукційного шуму і кілька додаткових коней (до 5 для інжекторних Вазів), а також додасться крутний момент в області середніх і низьких оборотів.



Установка фільтру нульового опору:



Цей фільтр нульового опору японського виробництва я купив за 450 рублів для установки на двигун Ваз (для порівняння, звичайний повітряний фільтр коштує приблизно 150 рублів)

Установка фильтра нулевого сопротивления

Відкручуємо 4 гвинти кріплення кришки корпуса повітряного фільтра хрестоподібної викруткою.


Установка фильтра нулевого сопротивления

і знімаємо кришку корпусу,


Установка фильтра нулевого сопротивления


Послаблюємо хомут патрубка забір повітря від корпуса повітряного фільтра.


Установка фильтра нулевого сопротивления

Знімаємо колодку проводів з датчика масового витрати повітря.


Установка фильтра нулевого сопротивления

Знімаємо з корпуса повітряного фільтра блок масової витрати повітря.


Установка фильтра нулевого сопротивления

І демонтуєте корпус повітряного фільтра.


Установка фильтра нулевого сопротивления


Знімаємо притискне кільце з боку входу корпуса повітряного фільтра.


Установка фильтра нулевого сопротивления

Блок готовий для встановлення фільтру нульового опору.


Установка фильтра нулевого сопротивления

Затягуєте хомут фільтра нульового опору до блоку масового витрати повітря, з боку знятого корпусу фільтра.


Установка фильтра нулевого сопротивления

Вставляємо нашу конструкція в патрубок забір повітря і затягуємо хомут.


Установка фильтра нулевого сопротивления


Фільтр нульового опору встановлений, і опрорбирован.


Установка фильтра нулевого сопротивления

Фільтр нульового опору необхідно закріпити, щоб він не бовтався, в іншому випадку ризикуєте проломити гальмівні трубки.

Не варто використовувати для кріплення фільтра нульового опору подібні кріплення див. нижче, т. к. дані кріплення викликають текти масла з тих місць, з яких вони кріпляться і ніяка прокладка і герметик просто не допомагають вже повірте.


Установка фильтра нулевого сопротивления


Установка фильтра нулевого сопротивления

Правильне кріплення фільтру нульового опору здійснюється з допомогою пластини показаних на фото нижче.


Установка фильтра нулевого сопротивления


Установка фильтра нулевого сопротивления



Олександр Борисов р. Самара


Рекомендуємо для перегляду:
  • ЗАМІНА ФІЛЬТРА САЛОНУ - Honda Civic 4D
  • Заміна повітряного фільтра - Civic 4D своїми руками
  • Установка адаптера салонного фільтра на Ваз 2108, 2108, 21099, 2113, 2114,2 ...
  • Заміна масла і масляного фільтра BMW
  • Чистка КВКГ на BMW m51
  • Як поміняти масло в двигуні
  • Заміна повітряного фільтра
  • Розташування повітряного фільтра
  • Діагностика повітряного фільтра
  • Як встановити фільтр