Установка електроприводу замку багажника на ваз класику


Установка электропривода замка багажника на ваз классику
Багато бачили, як відкриваються багажники на іномарках. Вони відкриваються за допомогою кнопки в салоні. А також з кнопки на брелоку від сигналізації.

У даній статті ми своїми руками автоматизуємо цей процес. Нам знадобляться: провід (в ізоляції одножильний) 10 метрів, клеми (мама і тато), кнопка (продається в автомагазині), 4 контактна рыле, ізолента (бажано силіконова), мотор двері 2-х провідний. Це основне.


Багато бачили, як відкриваються багажники на іномарках. Вони відкриваються за допомогою кнопки в салоні. А також з кнопки на брелоку від сигналізації.

У даній статті ми своїми руками автоматизуємо цей процес. Нам знадобляться: провід (в ізоляції одножильний) 10 метрів, клеми (мама і тато), кнопка (продається в автомагазині), 4 контактна рыле, ізолента (бажано силіконова), мотор двері 2-х провідний. Це основне.

Для того щоб це все працювало, потрібна енергія, в машині це плюс і мінус від акумуляторної батареї. Мінус йде на корпус авто, тому мінус він же маса не проблема. А ось плюс постійний знайти в багажнику вже складно. Для цього нам і потрібен провід. Плюс ми візьмемо з дроту йде на прикурювач. Для цього знімаємо панель з годинником і прикурювачем. Для зручності можна зняти всі контакти, а можна і не знімаючи контактів все зробити. Довжини проводки вистачає. Знаходимо плюсової провід, що йде до прикурювача і підключимо його до реле згідно схеми.


Установка электропривода замка багажника на ваз классику


Більш докладно з підключення електричної частини електроприводу замку багажника читайте у статті: Установка електроприводу багажника на ваз 2114

Щоб реле не мешалось, сховаємо його. Для цього виймемо попільничку і викрутивши два шурупа, знімемо пластикове кріплення від попільнички. Там в приладовій панелі є отвір. Ось через нього болтом та гайкою кріпимо реле. Від реле ведемо плюсовий дріт на електропривод замка багажника. Для цього знімаємо полку під бардачком, задні сидіння і пластик, який тримає покриття підлоги в машині по правій стороні. Провід прокладаємо під бардачком і по штатній проводці ведемо його в багажник. Збираємо все в машині назад.

Кнопку багажника розміщуємо, де нам буде зручно. Головною умовою для вибору місця повинно бути, зручність доступу до кнопки і безпека. Щоб не натиснути кнопку випадково я вибрав місце, де розташовувалися два сигналізують вогню про те, що ремені безпеки не пристебнуті. Так як вони в даній комплектації не підключені. То прибрав ці лампочки, встановив заглушку від стандартної кнопки в класиці, а в заглушці вже встановив саму кнопку багажника.

Тепер повернемося до багажника. Там плюсовий дріт ведемо по штатній проводці. За технологічним отворам в кришці багажника. Для цього знадобиться шматок дроту. Масу беремо там же, де вона береться на освітлення реєстраційного знака машини.

Ставимо Електропривод багажника. Щоб не вносити ніяких змін у конструкцію замку, то встановимо його так, щоб електропривод тягнув механізм замку. Тут є два варіанти кріплення електроприводу багажника: 1) кріпимо його на саморізи і 2) з допомогою технологічного отвору в кришці багажника. Розглянемо другий варіант. Для цього скористаємося двома пластинками з отвором посередині та двома болтами. Всі відповідної довжини та діаметру в кожному конкретному випадку. Пластинки вводимо в технологічний отвір і одягаємо на болти електропривод багажника. Кріпимо електропривод багажника так, щоб він не заважав закриття кришки багажника. Даний спосіб кріплення дозволяє регулювати відстань кріплення електроприводу багажника від механізму багажника.


Установка электропривода замка багажника на ваз классику


Тепер розглянемо механізм замка багажника. Нам необхідно рухати язичок, який видно через отвір в механізмі. Саме він відкриває клямку кришки багажника. Сам язичок приводиться в рух за допомогою ключа. Щоб повторити таке ж рух просмикнемо волосінь так, щоб вона при втягуванні електроприводу багажника приводила в рух язичок. Регулюємо довжину і натяг.

Під'єднуємо плюсовий дріт і дріт маси до електроприводу багажника. І натискаємо кнопку багажника в салоні. Якщо багажник відкрився, значить все зроблено правильно, якщо ні, то перевірте, чи правильно під'єднали плюс і масу на електропривод багажника.

Кришка багажника тепер відкривається ключем і кнопкою.

Якщо у вас сигналізація з можливістю відкривати багажника з кнопки на брелоку від сигналізації, то справа за малим. Беремо інструкцію від сигналізації і шукаємо контакт і провід повинен подавати масу на наше обладнання, в якому режимі він стоїть за умовчанням. Потім шукаємо блок сигналізації і з'єднуємо потрібний нам контакт з кнопкою багажника.

У підсумку кришка багажника відкривається: ключем, з кнопки в салоні і кнопки на брелоку сигналізації.


Джерело: znaikak.ru


Рекомендуємо для перегляду:
  • Саморобний дитяче велосипедне крісло
  • Підсвітка дверних ручок своїми руками
  • Установка підігріву сидінь своїми руками
  • Електропривод замка багажника на ВАЗ 2114
  • Підігрів керма своїми руками
  • Освітлення в багажнику на прикладі Лада Самара
  • Установка доводчиків скла на Ваз своїми руками
  • Установка електроприводу замку багажника ваз 2109/ваз 2114
  • Підсвічування дверей автомобіля. Зроби сам своїми руками
  • Ремонт замку. Підганяємо язичок