Установка моменту запалювання


Правильна установка моменту запалювання впливає на економічність і потужність роботи двигуна вашого автомобіля, при неправильній установці відбувається зниження цих показників.

Інструменти і матеріали:

  • стробоскоп

Процес:

1. Заглушіть двигун вашого автомобіля.
2. Візьміть стробоскоп і підключіть червону клему до позитивної клеми на акумуляторній батареї, чорну клема - до негативної клеми на акумуляторній батареї, третю клему до першої свічці запалювання.
3. Знайдіть мітки установки запалювання на шківі колінчастого вала і позначте їх крейдою для кращої видимості.
4. Запустіть двигун, направте промінь стробоскопа на мітку шківа колінчастого вала, яка, приправильно встановленому момент запалювання, повинна знаходитися у відповідності з міткою на кришці приводу механізму газорозподільника при холостому ході двигуна.
5. Коли підписи збігаються, в цьому випадку вимкніть двигун, послабити гайку кріплення розподільника, поверніть розподільник на потрібний кут.
6. Щоб збільшити кут випередження запалювання вам необхідно повернути розподільник проти годинникової стрілки, щоб зменшити - за годинниковою.
7. Ще раз перевірте установку моменту запалювання.
8. В завершенні роботи заглушіть двигун і вимкніть стробоскоп.



Рекомендуємо для перегляду:
  • Діагностика свічок запалювання
  • Запуск двигуна в холодну пору
  • Перевірка рівня масла в двигуні
  • Пристрій двигуна
  • Принцип роботи двигуна
  • Заміна охолоджуючої рідини
  • Ремонт бензонасоса
  • Діагностика двигуна. Троїть «мотор»
  • Діагностика шуму в двигуні
  • Діагностика двигуна. Свічки запалювання