Радіокерований колісний катер своїми руками - цікаві речі з фото

Рекламний блок

Раніше Майстер показав секрет будівництва своїми руками простого колісного кораблика на резиномоторе. Такі моделі досить ефектні, напевно завдяки неспішним звуків роботи лопатей колеса по воді. В ході будівництва кораблика відпрацьована технологія виготовлення шестилопасного гребного колеса. Давайте зробимо колісний кораблик — пароплавчик на радіоуправління і з електродвигуном достатньої потужності для тривалої роботи іграшки. Чому в назві пароплавчик? Напевно тому, що більша частина колісних кораблів оснащувалася паровими машинами. При строительсве пароплава буде застосована саморобна рульова машинка з деталей HDD.

Як зробити радіокерований катер своїми руками


Для будівництва кораблика потрібні.

Матеріали. Шматок щільного пінопласту товщиною 25 мм, 6 пластикових карток, машинка на радіокеруванні, старий HDD, обрізки стельової плитки (використані шматки від будівництва планера), шматок м'якої дроту, корпус від кулькової ручки або фломастера, банковскя гумка, два ізольованих продка і пара зубочисток.

Інструмент. концелярский ніж, пилка по металу, викрутки зірочки, паяльник, пістолет для термоклея, ножиці і плоскогубці.

Майстер клас простий, але вимагає навичок роботи з інструментами і розумінням процесів будівництва. Інструкція представлена в покроковому вигляді.

Крок 1. Рульова машинка зроблена з старого HDD, детальна технологія саме для цього кораблика викладена тут і показано на фото.


Кораблик пароплавчик


Старий HDD


HDD розібраний


Підставу серво мотора



Серво мотор






Рама керма


Матеріал керма


Установка пера керма


Рульова машинка


Крок 2. Спеціально для будівництва у китайських братів куплена проста (200 р. 2016 рік) радіокерована машинка. Посилання на купівлю тут. Електроніка двухкомандная. Підстава машинки розділене на два відсіки — моторний і батарейний з електронікою. Допустимо не розділяти основу, але тоді доведеться приділити більше уваги балансування пароплава на воді. Дроти живлення двигуна отпаиваются і припаюються нові. Провідники живлення від двигуна припаюються до серво мотору рульової машинки. Схема з'єднань показано на фото.


Донор електроніки


Підставу машинки


Поділ заснування


Схема з'єднань


Крок 3. Виготовляємо гребні колеса. Повне керівництво дивимося тут. Колеса робляться з половинок розрізаних вздовж карток. Дивись фото.


Матеріал для гребних коліс


Гребневе колесо


Гребні колеса


Крок 4. Приєднання гребних коліс до моторного відсіку. Колеса машинки за допомогою плоскогубців руйнуються. На осях повинні залишитися тільки потовщення кріплення коліс. Зі старої авторучки або фломастера вирізаємо два циліндра довжиною 40-50 мм і робимо в них три пропилу для проходу лопатей. За допомогою термоклея закріплюємо циліндри на гребних колесах. Дивись відео. Подовжені осі закріплюємо на валу також термоклеєм — дивись відео! Подовження необхідно з-за ширини корпуса кораблика для збереження необхідної остійності на воді.




Моторний відсік


Залишки колеса


Заготівля вала


Подовжуючий вал


Установка валу


Моторний відсік з рушіями


Крок 5. Будівництво корпусу. Корпус вирізаний ножем або пилкою з пінопласту пеноплекс товщиною 25 мм Дивись креслення на фото. Посадочні гнізда під рульову машинку, моторний і батарейний відсік зроблені за технологією показаної тут. Моторний відсік повністю не заглиблюється. Для кращої стійкості на курсі і захисту керма від водоростей встановлений невеликий кіль з пластикової картки. Кіль закріплений термоклеєм


Розмітка гезда під рульову машинку


Гніздо під рульову машинку


Розмітка відсіків


Відсіки вирізані


Висота установки моторного відсіку


Установка кіля


Кіль закріплений


Встановлюємо рульову машинку, моторний і батарейний отскек. З'єднуємо всі провідники і перевіряємо роботу кораблика до спуску на воду. за допомогою банківської гумки і зубочистуи увіткненої в корпус виставляємо положення керма в центрі. Подаємо харчування. Двигун повинен заробити і колеса начнуть обертатися, якщо обертання в неправильну сторону, то слід перепаяти провідники живлення,змінивши полярність підключення. Перевіряємо роботу пульта. Кермо повинен відхилятися вліво і вправо по командам з пульта управління.

Крок 6. Виготовлення надбудов. При роботі гребних коліс може відбуватися захлестывание води на палубу, що небажано. Для захисту від води були зроблені з стельової плитки эффектые кожухи коліс і рубка. Труба зроблена з алюмінієвої банки. Як згинати стельову плитку докладно викладено тут. надстойки закріплені термоклеєм.

Випробування кораблика з саморобною рульової машинкою показано на відео. На відміну від гвинтових катерів пароплавчик на гребних колесах не втрачає хід при попаданні в водорості і продовжує рух. Рух коліс радує око. Іграшка вийшла на ура! Можливо подальший розвиток теми.

Сподобалася ідея? Зроби репост, залиш коментар. Підтримай авторів! Підпишись на відеоканал Секрет майстра!

Рекламний блок


Рекомендуємо для перегляду:
  • Пароплав з паперу своїми руками - цікаві речі з фото
  • Рульова машинка з HDD своїми руками - цікаві речі з фото
  • Музична шкатулка своїми руками - цікаві речі з фото
  • Мийка двигуна своїми руками
  • Світиться ковпачок для колеса велосипеда
  • Як зробити машинку з паперу
  • Веломобіль своїми руками
  • Усунення розбалансування коліс
  • Діагностика балансування коліс
  • Діагностика розвалу передніх коліс


  • загрузка...