Про те як обдурити мене мегафон своїми руками - цікаві речі з фото

Рекламний блок

Вступив в ряди Мегафона в 2003 році (тоді ще Північно-Західного GSM) після появи в регіоні МТС і Білайн і відповідного зниження вартості хвилини розмови майже в 3 рази. Справно користувався зв'язком, змінюючи тарифи під різні життєві ситуації. Чув страшилки про обдурювання оператором МТС своїх клієнтів і щиро їм співчував. І ось в 2011 році перейшов з тарифу «Казка» на тариф «33 копійки». Тариф складено грамотно, виходячи з теорії ймовірності. Але у мене велика частина розмов триває більше 1 хвилини (перша хвилина тут 2руб.), так що мені вигідно.

Відразу буду вводити вас в курс справи про відносно оператора до своїх клієнтів. Реклама і опис вартості хвилини «33 копійки» і зірочка на примітка 2руб. на першу хвилину. Для порівняння ви йдете на вибори голосуєте за партію, яка обіцяє вам манни небесні, але там виноска, наприклад, тільки для обраних.

Отже, вивчивши опис тарифу та його додаткові послуги переключився на «33 копійки». Зверніть увагу: в описі тарифу не зазначено, що за послуги підключені. Але на всяк випадок пройшовся по наборів кодів скидання послуг. Все чисто. У квітні отримую СМС – лист щастя від оператора наступного змісту: «Шановний абонент! Вам надана послуга «СуперАОН», що дозволяє визначати номери вхідних дзвінків, у тому числі закриті. Безкоштовний період 14 днів, далі-послуга буде відключена».
Ну думаю який у мене щедрий оператор, робить подарунки своїм клієнтам. Через два тижні термін халяви пройшов і прийшло повідомлення «Шановний абонент! Вам надана послуга «СуперАОН» — визначення номерів вхідних викликів. Перші 14 днів послуга надається безкоштовно. По закінченні безкоштовного періоду послуга буде відключена». Відключили навіть самі – молодці. Довіряю – не перевіряю. Зараз вчитуюсь і про великий російський мова!. Але ми СМС читає швидко, останнє і запам'яталося.

Спілкування по телефону йшло інтенсивне, але вигода тарифу, що не була помітна. І ось перебуваючи на відпочинку, отримав повідомлення про наближення порогу відключення. Спробувати з'ясувати, куди пішли гроші через call-центр, кілька хвилин очікування і блукань по меню нульовий результат. Перелік відповідей через сервісні повідомлення взагалі верх класу «обслуговування». Інформація по платежах в СМС приходить миттєво, все інше з затримкою. Таке ставлення стало заводити. Запущена була важка артилерія – мобільний інтернет, правда від Білайну, там оператор на модем не ставить за замовчуванням послугу «Заміни Гудок»!. На сайті мегафона є кнопочка «сервіс-гід». Хороша задумка.
Для входу вводимо номер телефону для отримання пароля необхідно:
— відправте пусте SMS на номер 000110 в зоні дії мережі Північно-Західного філії ВАТ «МегаФон», не тарифікуються;
— набрати USSD-запит *105*00# (безкоштовно), у відповідь SMS-повідомленні надійдуть логін (номер телефону) і пароль;



— зателефонувати за номером 0505. У розділі «Тарифні плани і послуги» є можливість формування пароля випадковим чином або задати свій пароль (не дзвонив);
— перейти по ссылке Отримання пароля.


Вводимо номер телефону


Вводимо пароль і код


Отримав пароль перейшовши за посиланням хвилин через 20.
Поки сервера мегафона генерили дуже складний цифровий пароль. Закачав опис тарифу «33 копійки» і почав повторювати відключення додаткових опцій. Ну звичайно я ще вірив у МЕГАФОН! Рухався по списку зверху вниз, наївна простота! СуперАОН знаходився на самій нижній сходинці. ВІДКЛЮЧИВ. Ось код відключення цієї СУПЕР послуги *502*4#. Код треба буде підтвердити. В повторі коду теж закладена бузувірська сутність, про це я дізнався на наступний день. Для зведення цей СУПЕРмегафоновский АОН може тільки ось це
«Послуга «СуперАОН» надається з щоденною абонентською платою
4 рубля.
При підключенні послуги абонентська плата за поточну добу стягується в повному обсязі. Коректність роботи послуги «СуперАОН» гарантується, тільки якщо зухвалий і абонент обслуговуються в мережі Північно-Західного філії ВАТ «МегаФон»». І потрібна мені ця гармонь?

Після введення пароля на вулиці починається гроза і як зазвичай чергова аварія на мережах. Працюю від батарей. Ввожу код, зазвичай треба це зробити два рази (регістр можна не міняти) . Ура я в кабінеті, бігом в «нарахування за поточний місяць» меню «Особовий рахунок» і там як на долоні показник, що мені хвилина в серпні обійшлася ні як не в 33 копійки.


Стан рахунку


Очікування доступу


Фотографії підключених послуг не робив – я їх відключав. Червона лампочка на апараті стала блимати. Біжу в «зміна набору послуг» меню послуги і тариф і чекаю появи інформації одна, дві, три, п'ять хвилин сторінка не відкривається ... апарат вимикається по розрядці батарей. Всі приїхали. Світло дали через добу. За цей час попрацював з сервісом.
Текст отриманої СМС
«Сервіс-Гід (USSD):
*105*1# — послуги,
*105*2# — знижки,
*104# — Фаворит, Перший номер,
*146# — зміна тарифу.»
Пішов набирати послуги
СМС відповідь «Система управління підпискою. Довідка по командам: *105*01..05#»
Далі за номерами з очікуванням приходу відповіді до 5 хвилин.
Бузувірський сервіс – підключеної видеопочты не знайшов, але відправив 7 запитів, що приходить інформація заповнювала третину екрану смартфона. В Мегафоні адже «не знають» який у мене телефон – скоро ця послуга з'явиться...(Вони знають!)




Ура! Дали світло. Бігом в кабінет, відключаю відеопошту і інтернет — насторожив платіж Premium VAC.
Відключення послуги видеопочты код *105*2320#


Набори послуг


Стан рахунку


Premium VAC не знайдено


Побачив, що і за вхідні заплатив. А я нікуди не виїжджав! Не можу я з останнього контролю знаходження телефону до наступного пролетіти 20км. Питання вирішується просто. Місце відпочинку в 20км від кордону Карелії і Ленінградської області, а от у Ладоги телефон ловить тільки соту Карелії. Якщо б у мене була підключена послуга GPS, то оператор не допустив би такого неподобства, а так спробуй доведи, що ти не був у Карелії (100% Мегафон знає, що я в області, а чому б не здерти?). Не можу я й фізично з останнього контролю знаходження телефону до наступного пролетіти 20км. А тепер саме веселе. Звертаюсь в пошуковику Мегафона premium – відповідь на картинці, ага секретна послуга! Запит Яндекс і ось він розлучення по Мегафонски на долоні.


Ось вона, правда


Розбирання в інтернеті приблизно показала, що при будь невірною USSD команді (БУДЬ-якій КОМАНДІ!) отримати разову послугу «настрій». Спасибі Мегафону за відмінний настрій... це Документально підтверджено самим оператором (файл видалено з форуму — викладаю копію). Помилки при введенні команди відключення СуперАОНа коштувала 30 рублів.

Ось на цьому моє добре ставлення до оператора і закінчилося.

Закликаю серйозно і ретельно відслідковувати свої стільникові витрати. Не довіряйте Мегафон – він обманює. Оператори бачать в нас не своїх клієнтів, а дійних корів...і всіма способами нас доять. Обережно підключайте послуги де стоять нулі у вартості, завтра ці нулі можуть стати цифрами, а ви про це можете і не дізнатися. Сумно. Залишається чекати манни небесної від уряду про зміну оператора зі збереженням номера. З активних дій тепер веду розмови з родичами вже через іншого оператора. Не давайте ні копійки шахраям.

Рекламний блок


Рекомендуємо для перегляду:
  • Як видалити послугу «Заміни гудок» своїми руками - цікаві речі з фото
  • Елітний дизайн інтер'єрурозлучення на гроші або чесний бізнес? - майструєм ...
  • СК «Деревяныч» — будівництво каркасних заміських будинків — від розробки пр ...
  • Купуємо квіти онлайн - майструємо самі
  • Yotaпідключення ноутбуків з вбудованим Mobile WiMAX - майструємо самі
  • Облаштовуємо інтернет на дачі - майструємо самі
  • Нові види послуг в «Арт Роял Дизайн» — ремонт під ключ, дизайн онлайн - май ...
  • Блокіратор паралельного телефону
  • Облаштовуємо інтернет на дачі
  • Yotaпідключення ноутбуків з вбудованим Mobile WiMAX


  • загрузка...