Як і навіщо вести корпоративний блог - майструємо самі

Рекламний блок

Щоб пояснити специфіку ведення корпоративного блога, починати треба здалеку. Повернемося до азів.

Корпоративный блог
Азбука Льва Толстого

Маркетинг — це комплекс заходів, спрямованих на підвищення продажів, збільшення впізнаваності бренду і взагалі захоплення споживчого ринку або хоча б його сегмента. Цей термін включає в себе практично необмежений набір стратегій, дій та заходів, як в онлайні, так і в офлайні. Бездумно застосовувати їх всі підряд неможливо, та й не потрібно: наприклад, при просуванні товару люксової категорії нераціонально буде наголошувати на його доступність і проводити акції «три за ціною двох». Тому спеціально навчені люди розробляють маркетингову стратегію, тобто вирішують, що, як і коли робити, щоб залучити якомога більше споживачів, заробити грошей і принести користь світу.

Контент при цьому — як вишенька на торті. Добре, коли він є, але сам по собі він погоди не робить, і якщо торт (читайте — товар і стратегія його просування) зроблений з глини і фанери, ніякої декор не допоможе.
Однак при інших рівних, якщо ви пропонуєте дійсно якісний і корисний продукт, який саме контент (постінги в соціальних мережах, корпоративні блоги безпосередньо на сайті і сторонніх ресурсах, рекламні публікації, офлайнові друковані матеріали тощо) дозволяють споживачам в принципі дізнатися про вашу пропозицію і заглянути до вас на вогник.

Блог

Правила ведення корпоративного блога

Вирішіть, чи він вам потрібен. Скажімо, невеликий салон краси, що обслуговує мікрорайон 5 будинків і міцно укорінений у своєму сегменті, навряд чи потребує блозі: мешканки кварталу і так в нього ходять. Збільшення клієнтської бази призведе до колапсу: салону не вистачить майстрів, щоб обслужити всіх, до того ж, у цій сфері послуг дуже важливий територіальний фактор — мало хто захоче їхати через все місто, якщо можна знайти плюс-мінус аналогічний заклад у своєму районі.

Знайдіть підходящу площадку. По-перше, це може (і повинен!) сайт компанії — людям цікаво отримувати новини з перших рук і «підглядати» за життям корпорації, особливо, якщо вона описана простою і легкою мовою. По-друге, підберіть декілька популярних сайтів з гарною відвідуваністю, хоча б у кілька тисяч унікальних відвідувачів на добу (а краще — кілька десятків тисяч). В ідеалі, це має бути тематичний ресурс, щоб там збиралася ваша ЦА, але і майданчики «загальної спрямованості» теж підійдуть: ніколи не знаєш, де натрапиш на любителя плюшевих зайців або авторського хендмейду, вірно?

Подбайте про регулярне наповнення блогу. Корпоративний сайт/сторінка/блог — це елемент контент-маркетингу, віддача від нього прямо пропорційна кількості вкладених зусиль. Три коротеньких поста в рік погоди не зроблять: потрібно вести блог натхненно, регулярно і з любов'ю. Не забувати відповідати на коментарі (навіть провокаційні або негативні), мило жартувати і час від часу ненав'язливо повідомляти аудиторію про нові акції/послуги/товари.

Знайдіть того, хто буде цим займатися за вас. Ведення блогу — такий же кваліфіковану працю, як і робота шеф-кухаря. Звичайно, хто завгодно може зметикувати на швидку руку макарони по-флотськи, але щоб подати на стіл фуа-гра під банановим соусом, потрібно довго вчитися і практикуватися. Крім того, у власника бізнесу немає часу особисто описувати будні компанії — йому треба вирішувати більш нагальні справи. Найрозумніше передати цю задачу на аутсорс, тим більше, що ринок переповнений фахівцями. Наприклад, компанія www.honestext.com успішно вела блоги будівельної компанії, фірми, рекрутингового агентства, заводу з виробництва металоконструкцій та ряду інших організацій. Немає підстав думати, що ми не впораємося з вашою задачею.

Ведение блога

Відстежуйте конверсію і дивіться, як публікації відображаються на відвідуваності вашого сайту — втім, якщо ви скористалися попереднім радою, то все це буде робити найнятий фахівець.

Спостерігайте зростання продажів і радійте.

Рекламний блок


Рекомендуємо для перегляду:
  • Цікаві блоги та останні оновлення - майструємо самі
  • Корпоративний блог руками професіоналів. DIY.ru дарує знижки і бонуси - май ...
  • Фахівці ГК Фундамент розповіли, як криза вплинула на ціноутворення в сфері ...
  • Нелидовский покрівельний завод зафіксував зростання продажів сендвіч-панеле ...
  • Компанія «Азбука Будівництва» взяла участь у виставці «Будуємо Будинок» - м ...
  • Компанія Стандартпарк представила акції на послуги інженерного облаштування ...
  • Комерційний підхід до улюбленому хобіяк почати заробляти на хендмейде - май ...
  • II щорічний DIY Форум в рамках Mosbuild
  • Компанія «Азбука Будівництва» взяла участь у виставці «Будуємо Дім»
  • Комерційний підхід до улюбленому хобіяк почати заробляти на хендмейде


  • загрузка...