Снігоприбирач з бензопили своїми руками - майструємо самі

Рекламний блок

Снігоприбиральна машина своїми руками з бензопили




Снегоуборщик из бензопилы своими руками чертежи

У зимовий час стає дуже актуальною тема снігоприбирача, так як сніг все сипле й сипле, а нам з вами потрібно підніматися і йти вперед... на роботу по господарству, магазини. Прогрес не стоїть на місці, і сучасні майстри творчо поставилися до створення своїми руками снігоприбирачів, здатних розчищати снігові замети, прочищати проходи. З чого тільки не вигадують ці агрегати: з мотоблоків, з бензопил...

Дана стаття постарається прояснити для вас процес створення невеликого маневреного снігоприбирача із звичайної бензопили. Такий снігоприбирач легкий, їм легко управляти і не дуже складно зробити, а для того, щоб ви побачили і представили, пропонуємо вашій увазі креслення снігоприбирачів.

Бензопила потужністю від 5 л. с. і вище ідеально підійде для даного снегоуборочного агрегату.
Розглянемо процес створення снігоприбирача на основі бензопили «Урал 2Т». Інерційна муфта зчеплення, наявна у мотора даної бензопили, відіграє важливу роль запобіжника і при попаданні стороннього предмета в ротор відразу ж реагує, відключаючи трансмісію, тим самим оберігаючи агрегат від вкрай небажаних поломок. Також мотор «Уралу 2Т» забезпечений знижувальним редуктором 1:2.

Для зручності виготовлення не будемо використовувати велику кількість точених деталей і дорогі матеріали, наше завдання-якомога більше полегшити складання даної конструкції для дачі. Цей снігоприбирач тим і хороший, що деталі та матеріали доступні і легко изготавливаемы.

Снігоприбирач з бензопили, креслення:

Снегоуборщик из бензопилы, чертежи:

Отже, перед нами креслення снігоприбирача на основі мотора від бензопили:

Итак, перед нами чертежи снегоуборщика на основе мотора от бензопилы:

Як ви помітили, мотор від бензопили щоб уникнути всіляких перекосів під час роботи (нерівномірного захоплення снігу ковшем, або виляння з боку в бік самої снігоприбиральної машини) розміщується на поздовжньої осі.

Щоб повністю використовувати деталі бензопили «Урал 2Т», приєднаємо до агрегату бензобак «Уралу», закріпивши його двома болтами на рульовій опорі. Керувати дросельною заслінкою нам допоможе звичайна ручка газу, наявна у мотоцикла.

Рама для снігоприбирача зварюється з металевих труб з квадратним перетином 20х20х1,7 мм і являє собою ківш, два важеля та рульову поперечину. До речі, верхня частина ковша виконана з квадратної труби меншого перетину, а саме 10х10х1,7 мм. Для обтягування ковша застосовується оцинкована жерсть, має товщину не менше 0,5 мм. Прикріпити ж листи жерсті до рами допоможуть звичайні заклепки з алюмінію, діаметром 5 мм.





А для того, щоб ківш агрегату з легкістю ковзав по поверхні снігу, слід приварити до нижньої частини ковша металеву пластинку з габаритами 600х40х4 мм, і вже до цієї пластини приклепати такого ж розміру смужку з поліетилену.

А тепер звернемо свою увагу на головний робочий орган снігоприбирача з бензопили.

А теперь обратим свое внимание на главный рабочий орган снегоуборщика из бензопилы

Їм є вал, з навареними на нього шнеками:

Им является вал, с наваренными на него шнеками:

Отже, шнековий ротор складається з:

  • Валу, виготовленого із звичайної труби 1/2»;
  • Веденої зірочки, закріпленої на валу (z=33);
  • Двох опорних підшипників, закріплених у самому корпусі;
  • Спеціальної металевої пластини, іменованої «крилом» ротора, з габаритами 30х4 мм;
  • Двох роторних лопатей;
  • Восьми шнекових лопатей;
  • Чотирьох крил для лопатей шнека;
  • Двох опорних кутиків.
  • На робочому валі розміщуються ротор і два зустрічно спрямованих один до одного шнека. Для виготовлення робочого валу, приготуйте звичайну водопровідну трубу 22х2 мм і відріжте від неї відрізок, довжиною 568 мм

    Вал повинен закінчуватися підшипниками, для того, щоб це стало можливим, вам потрібно приварити до двох кінців труби (валу) цапфи зі сталі (наконечники), які і будуть кріпитися до підшипників.

    Тепер поговоримо про підшипниках. Для нашого агрегату знадобляться два закритих кулькових підшипника 40х16х16 мм.

    Щоб закріпити сталевий корпус підшипників на рамі, потрібно вирізати два металевих куточка розміром 25х25х4 мм і з допомогою двох болтів М8х40 мм прикрутити до рами.

    На самому валу, в самому його центрі, слід закріпити ще одну зірочку, яка передає з допомогою ланцюгової передачі крутний момент від двигуна до валу. Ця важлива зірочка повинна мати 33 зуба з кроком 12,7, а вона буде кріпитися до фланця з допомогою чотирьох болтів М6х30мм. Ланцюг для передачі можна взяти від мотоцикла. Для зручності та уникнення поломок найкраще ланцюгову передачу запроторити в сам корпус снігоприбирача.

    Тепер потрібно приварити лопаті до робочого валу, з допомогою яких буде захоплюватися сніг. Беремо 12 смужок із сталі (по 6 з кожного боку) і приварюють їх, до них будуть кріпитися лопаті шнека.

    Щоб виготовити самі лопаті шнека, потрібно приготувати легкий дюралюмінієва лист товщиною 4 мм і з допомогою електролобзика вирізати такі собі підкови. Завдяки тому, що лопаті не є цілісними, їх буде легше кріпити і демонтувати в процесі поломки.
    Щоб ваш снігоприбирач міг впоратися і з лежалым щільним снігом, слід на лопатях шнека нарізати зубчики. Після цього за допомогою болтів закріплюємо полулопасти на крилах шнека болтами Мб. Усі виступаючі частини вкручених болтів щоб уникнути розкручування в процесі роботи слід обрізати і гарненько заклепати.

    Перед вами показана рама снегоуборщика (шасси):

    Перед вами показана рама снігоприбирача (шасі) для бензопили:

  • Бензобак від бензопили;
  • Мотор;
  • Колесо снігоприбирача;
  • Вал карданний;
  • Вузол з підшипниками;
  • Ведуча зірочка снігоприбирача.
  • Ротор снегоуборщика имеет две лопасти, которые можно изготовить как из дюрали

    Ротор снігоприбирача має дві лопаті, які можна виготовити як з дюран, так і зі сталі, товщиною в 2 мм, якщо ви поставите лопаті з нержавійки, буде взагалі чудово.

    Чтобы при вращении вала лопасти не ударялись, следует прикрутить их отмеряв одинаковое расстояние по обе стороны вала

    Щоб при обертанні вала лопаті не вдарялися, слід прикрутити їх відміряв однакову відстань по обидві сторони валу. Дотримуючись при установці лопатей ротора і шнека симетрію, ми, тим самим, врівноважуємо конструкцію. При установці ротора на підшипниках також слід урівноважити конструкцію, збалансувати її.

    Міняємо в двигуні провідну зірочку редуктора на карданну передачу, завдяки чому редуктор двигуна з'єднується з провідною зірочкою ланцюгової передачі, яка має 17 зубців і крок 12,7 мм Цю зірочку потрібно встановити на карданному валу, в самому кінці другого коліна.
    У корпусі агрегату встановлені два кулькових підшипника закритого типу, габаритами 40х16х17 мм, на них спирається карданний вал.

    Сталевий корпус з допомогою куточків розміром 40х40х4 мм і мають довжину 120 мм болтами кріпиться до рами.

    Із звичайної водопровідної труби довжиною 550 мм і діаметром 26 мм виготовляємо вісь, на кінцях якої приварюються дві цапфи із зовнішнім діаметром 20 мм, а потім на них встановлюються колеса з вже вбудованими підшипниками, взяті від звичайних двоколісних візків. Закріпити колеса можна за допомогою болтів М10х30 мм.

    Для того, щоб відкинути захоплений шнеками сніг у потрібному напрямку, треба на ковші закріпити спеціальний рукав, однак при щільному снігу рукав може забиватися, це потрібно враховувати і передбачити.

    Ознайомившись з кресленнями снігоприбирача, зробленого своїми руками на основі бензопили, ви можете власноруч з підручного матеріалу виготовити дане чудо техніки, яке, між іншим, буде важити всього 35 кг, маневреним і економним.

    Рекламний блок


    Рекомендуємо для перегляду:
  • Як вибрати бензопилу - майструємо самі
  • Як зробити снігоприбирач своїми руками на мотоблок - майструємо самі
  • Саморобна мотопомпа з велосипеда
  • Всюдихід на пневмоходу своїми руками
  • Саморобна бетономішалка
  • Саморобна мотофреза
  • Вітряк автомат своїми руками
  • Снігоприбирач своїми руками
  • Снігоприбирач з велосипеда своїми руками
  • Як вибрати бензопилу


  • загрузка...